Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

AJAST EES Eesti iglusaunade tootja uus lahendus muudab ostukogemuse senisest hõlpsamaks

Iglucraft. Pilt on illustratiivne.
Iglucraft. Pilt on illustratiivne. Foto: Elmo Riig/Postimees Grupp

Alates 2022. aasta varasuvest on Iglucrafti müügimeeskonna kasutada uus ja kliendisuhete maailmas mängu muutev lahendus, mis võimaldab müüa väikemaju ja saunu edukamalt ja kliendisõbralikumalt üle kogu maailma.

«Koostöös AVAR agentuuriga ning EAS toetusel valminud lahendus on paljude klientide poolt juba väga positiivselt vastu võetud ning suvi on näidanud, et uus lahendus on kolme kuuga toonud tuhandeid külastusi ning nii maja- kui saunamüüki,» paljastas Iglucrafti müügidirektor Villu Valm.

Uus lahendus, mille sarnast on Eestis seni kasutatud vaid kinnisvara uusarenduste müügi valdkonnas, töötab kolmel tasandil: toodete 3D vaade, virtuaalne showroom kodulehel ning virtuaalreaalsus läbi 3D prillide.

Rakendus lubab kliendil kontaktvormi täitmisel siseneda Igludest külasse, Igluparki, kus looduse keskel on võimalik tutvuda kõikide Iglucrafti toodetega – majade, saunade ja kontoritega – vaadata neid seest ja väljast ning saada väga hea ettekujutuse tootest, selle tegelikest mõõtmetest ning lisadest. Kogemusega saab tutvuda Iglucrafti kodulehel.

«Tihti on nii, et klient ei saa foto ega video järgi aru, mis tunne päriselt tootes sees tekib, samuti ei tajuta mõõte õigesti. Ikka kohtame olukorda, kus oleme kliendiga jaganud nii fotosid, videosid kui jooniseid, kuid kui klient majja siseneb, siis imestab, et kõik on palju ruumikam kui ta ette kujutas,» ütleb Valm.

Tagasi üles