Ameerika ketšupitootja laiendab haaret ning proovib rõivatööstuses kätt. Ettevõtte isevärki kollektsioon ulatab vajaliku abikäe näljahädas rahvastele.
RINGMAJANDUS ⟩ Mida arvata? Heinz toob turule ketšupiplekiga rõivad
Heinz Vintage Drip nime kandvas rõivakollektsioonis on 157 eset, mis tulevad suuruses XXS kuni XXL. Legendaarse ketšupitootja kollektsioon ei saa ju mõistagi olla nagu iga teine, sestap tulevad ka Heinzi rõivad väikese vimkaga, milleks on plekid rõivastel, vahendab UniLad.
Heinzi tavatul kollektsioonil on üllas tagamõte: kogu tulu annetatakse mittetulundusühingule nimega Rise Against Hunger, mille eesmärgiks on võidelda ülemaailmse näljaprobleemiga.
Ettevõtte kommunikatsioonijuhi Alyssa Cicero sõnul ei ole plekk nende rõivastel sugugi juhuslik. «Tegu ei ole lihtsalt plekiga, tegu on avaliku seisukohavõtuga, et tähistada ja tagada jätkusuutlik elu ja tootmine meie planeedil,» ütleb Cicero.
🔔 | Heinz releases fashion range featuring real ketchup stains https://t.co/JTyyzFd5W2
— LADbible News (@LADbibleUKNews) September 3, 2022
Ta lisab, et ettevõte nägi ketšupiplekki kui teist ikoonilist brändisümbolit, mille abil on võimalik muuta rõivast rikkuva pleki narratiiv hoopis keskkondlikuks filosoofiaks. «Kollektsioon pakub ainulaadset võimalust osaleda ringmajanduses ning teha seeläbi head meie planeedile, ole sa moe- või toiduarmastaja,» lisab Cicero.