Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Turu eeslinnas läks Prisma kampaania tõttu kõvaks rebimiseks: üks memm viis koju lausa 70 pakki kohvi

Copy
Prisma kauplus. Pilt on illustreeriv.
Prisma kauplus. Pilt on illustreeriv. Foto: Tairo Lutter

Raisio linnas asuvas Prismas krahmati kohvipakke kümnete kaupa.

Toidukauplus asub Mylly'i nimelises ostukeskuses, kus 14. septembril alandasid kõik kauplejad vähemalt mõnel tootel hinda. Ka Prisma osales keskuse kampaanias ning alandas Pauligi Juhla Mokka kohvipaki (500 grammi) hinda 6,49 eurolt 3,95 eurole. 

Pakkumine tekitas elevust nii Raisios kui soomekeelses Twitteri ruumis, vahendab Iltalehti. Üks Twitteri kasutaja kirjutas: «Mylly'i Prismas müüdi eile Juhla Mokka kohvi 3,95 euro eest. Piiranguid ei olnud. Üks vanem naisterahvas ostis 70 pakki.» 

«Me käisime poes ja nägime kutti, kes ostis umbes 20 kohvipakki,» lisas teine. «Ma rääkisin eile telefonis emaga, keda häiris, et Mylly's olid pikad järjekorrad, sest kõik pensionärid ostsid odavat kohvi,» kirjutas üks Twitteri kasutaja.

Kaupluse juhataja Lasse Pitkänen kinnitas Iltalehtile, et kolmapäeval, 14. septembril, maksis kohvipakk tõesti napilt alla nelja euro. Seda, et suureks kohvipakkide krabamiseks läks, üllatas Pitkänenit ennastki.

«Tahtsime testida, mis saab, kui ei sea limiiti, mitu ühikut üks klient osta võib. Oleme sellest õppinud ning järgmistel kampaaniatel kehtestame mingisugused piirangus,» ütles juhataja, kuid jättis täpsustamata, mitu pakki kohvi tol päeval täpselt müüdi.

Keskuses oli 14. septembril arusaadavalt rohkem inimesi kui tavaliselt. Pitkäneni sõnul purustati lausa keskuse päevane külastajanumbri rekord. Taolist sooduskampaaniat korraldatakse keskuses kaks korda aastas.

Tagasi üles