Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Kas sa ostaksid? Hispaania luksusbränd tõi turule krõpsupakist inspireeritud käekoti

Copy
Balenciaga esinduspood Milanos. Pilt on illustreeriv.
Balenciaga esinduspood Milanos. Pilt on illustreeriv. Foto: MIGUEL MEDINA / AFP/Scanpix

Hispaania luksubrändi Balenciaga hiljutisel moesõul toodi rahva ette isevärki disainiga käekott, mille loomisel on eeskuju võetud ühest maailma populaarseimast kartulikrõpsude brändist. 

Kui tavaline pakk krõpsu maksab ligemale 3 eurot, siis Balenciaga 2023. aasta suvekollektsiooni kuuluva käekotikese eest tuleb välja käia 1800 dollarit ehk 1843,77 eurot.

Täisnahast kott on Balenciaga loovjuhi Demna vaimutöö. Tõtt-öelda on kallihinnaline kott üks-ühele Laysi krõpsupakiga, ainsa erinevusena sellel märgitud Balenciaga logo. Luksusbrändi kotti silmati esmakordselt Pariisi moenädalal. Nüüd on aga kahe brändi koostöö avalikuks tehtud ning lettidele on jõudnud ka esimesed Lay'si krõpsudest inspireeritud kotid.

Tagasi üles