Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Kiirtoiduketi KFC turundajad astusid korralikult ämbrisse (1)

Copy
KFC restoran. Pilt on illustreeriv.
KFC restoran. Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Kiirtoidukett KFC kutsus oma Saksamaal asuvaid kliente üles mälestama holokaustile eelnenud kristalliööd nende juustuga praetud kana söömisega.

«Laske käia ja lubage oma krõbedale kanale rohkem pehmet juustu. Nüüd saadaval KFCheese'is!» seisis ettevõtte poolt saadetud sõnumis, mille pealkirjaks oli «Kristalliöö mälestuspäev».

Hiljem KFC vabandas, väites, et tegemist oli veaga nende süsteemis. «Saatsime oma rakenduse kaudu vale ja sobimatu sõnumi. [...] Palun võtke vastu meie vabandused selle vea pärast.»

«Rõhutame, et meie eesmärk ei olnud mingil juhul vähendada juhtunu tõsidust ja ajaloolist tähtsust ega haavata ohvreid või nende järeltulijaid. KFC on püsivalt ja aktiivselt pühendunud kõigi inimeste võrdsusele, kaasamisele ja osalemisele,» jätkati avalduses.

«Kas saab olla veel maitsetum,» kommenteeris sõnumit üks KFC klient, kes lubas selle peale ettevõtte mobiilirakenduse lausa ära kustutada. «Täiesti õudne,» lisas teine. 

9. novembril 1938. aastal toimunud holokausti eelmänguna tuntud kristalliööl rüüstati juutide kodusid, asulaid ja kauplusi. Sturmabteilung ja tsiviilisikud hävitasid ehitisi, laastati üle pooleteise tuhande sünagoogi. Üle 30 000 juudi mehe arreteeriti ja saadeti koonduslaagritesse.

Tagasi üles