![Gordon Ramsay, 2019. aastal.](http://f10.pmo.ee/iOjjFuvqGhcTUYcRwhPyCHIrW34=/1442x0/filters:focal(648x149:1473x1126):format(webp)/nginx/o/2022/11/16/14963835t1h8efb.jpg)
Terava keelega telekoka Gordon Ramsay sõnul mängib sotsiaalmeedia restoranimaailmas väga suurt rolli. Soome toidublogija paari aasta tagune pastaretsept pälvib staarkokalt iseäranis suurt tunnustust.
Terava keelega telekoka Gordon Ramsay sõnul mängib sotsiaalmeedia restoranimaailmas väga suurt rolli. Soome toidublogija paari aasta tagune pastaretsept pälvib staarkokalt iseäranis suurt tunnustust.
56-aastane Gordon Ramsay rääkis portaalile People antud intervjuus, et sotsiaalmeedia on üks parimaid asju, mis restorantööstusega eales juhtunud on. «Selmet oodata nädalaid või kuid, et oma restoraniarvustusi avaldada, annavad inimesed sotsiaalmeedias sekunditega tagasisidet,» sõnas Ramsay.
Nii kiidab ta näiteks 2019. aastal sotsiaalmeedias lumepalli kombel veerema läinud soomlanna Jenni Häyrineni pastaretsepti, kus imemaitsva roa peakangelasteks on tomat ja feta. Kolm aastat tagasi internetiavarustes ilma teinud retsept jäi toona ka tippkokale silma, kes hindas retsepti juures eeskätt selle lihtsust ja taskukohasust.
Ramsay on veendunud, et kõnealune ahjupasta aitas nii mõnelgi majapidamisel koroonapandeemia hõlpsamini mööda saata. «Selliste retseptide puhul mõtlen alati, et huvitav, aga mis siis, kui see tõesti töötab? Ja siis on sul ühtäkki laual üks isuäratav röstitud tomati ja fetajuustuga roog, mis on taskukohane ning mis valmib kiirelt ja lihtsalt,» kiitis Ramsay.