:format(webp)/nginx/o/2023/02/28/15171918t1h5af0.jpg)
Nördinud klient avastas poest koju jõudes, et harjumuspärase 82-protsendilise rasvasisaldusega või asemel on ostukorvi jõudnud hoopis teine toode.
Nördinud klient avastas poest koju jõudes, et harjumuspärase 82-protsendilise rasvasisaldusega või asemel on ostukorvi jõudnud hoopis teine toode.
Ostja jagas oma pettumust, sest isegi endise kaubandustöötajana ei märganud ta poes, et tõstis korvi vale toote. 82-protsendilise Tere või asemel rändas koju hoopis 61-protsendiline vähendatud rasvasisaldusega toode. «Ma saan aru, et see võib olla odavam ja sellel on kindlasti oma sihtgrupp, aga miks see pakend nii äravahetamiseni sarnane on?» pahandas ta. «Mulle meeldib päris või, nüüd on selle asemel mitu pakki soovimatut kraami külmkapis.»