Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

SKÄNNI, TELLI, MAKSA Fudy toob turule Eesti esimese omataolise tellimislahenduse

Copy
Kohapeal tellimine aitab nii aega kui ka kulusid kokku hoida.
Kohapeal tellimine aitab nii aega kui ka kulusid kokku hoida. Foto: Fudy

Seni vaid toidu kojuveole keskendunud Fudy tuli välja restoranis kohapeal tellimise ja maksmise terviklahendusega, mis lihtsustab toidukohtadel tellimuste haldamist ja aitab vähendada kulusid kuni 30 protsenti. Samuti langetab Fudy järeletulemise tellimuste tasu restoranidele ligi kümme korda.

Euroopas juba laialdaselt kasutusel iseteeninduse lahendus muudab restoranides teeninduse kiiremaks ja paremini hallatavamaks, samuti aitab leevendada tööjõupuudust. Eestiski on juba mõnel restoranil enda iseteeninduse süsteemid, mis aga sageli nõuavad suuri arenduskulusid ja pidevat IT-tuge.

«Kohapeal tellimine aitab nii aega kui ka kulusid kokku hoida. Restoranid saavad meie lahendusega säästa 20–30 protsenti ja samal ajal endiselt tasemel teenindust pakkuda,» ütles Fudy tegevjuht Viljam Põdra, kelle sõnul on ettevõtte eesmärk kasvada restoranidele tervikliku toidutellimuste haldamise ja tarkvaraplatvormi pakkujaks.

Põdra sõnul tuleb restoranidel tegeleda mitme kullerfirma keskkonnaga, köögi- ja kassasüsteemiga ning tellimuste komplekteerimisega. Samal ajal peab keegi tegelema ka nende klientidega, kes on tulnud restorani sööma. Uus teenus lihtsustab restoranidel mitmete teenusepakkujate haldamist ja koondab teenused ühele veebiplatvormile.

Fudy langetab iseteeninduse lahendusega liituvatele restoranidele järeletulemise tellimuste teenustasu, et neid majanduslikult keerukas olukorras toetada. «Toitlustusasutused otsivad üha enam viise, kuidas kulusid optimeerida. Kui turul võib pickup-tellimuste vahendustasu olla 15–20 protsenti, siis uue teenusega võtame restoranidelt teenustasu sümboolse 1,5 protsendi ulatuses, mille hulka kuulub juba ka maksevahenduse tasu. Tahame olla üksteist toetavad äripartnerid, mitte jääda pelgalt kullerteenuse partneriks,» lisas Põdra. Tema sõnul võidavad sellest ka restoranide kliendid, kellele peaksid hinnad pikas plaanis soodsamaks minema.

Rakenduse kaudu toidu tellimise eeliseks on lühem ooteaeg, kuna ei pea ootama, et teiste klientidega hõivatud olev teenindaja vabaneks, samuti ei juhtu, et tellimuse kokkadeni jõudmine viibib. Tellimiseks tuleb skaneerida laual olevat QR-koodi, mis viib otse menüüsse. Klient valib soovitud road, maksab telefoni teel ja tellimus saadetakse kööki.

Kuidas kasutada restoranis Fudy iseteeninduse lahendust?

1. Klient skaneerib laual olevat QR-koodi.

2. Avaneb Fudy äpp koos restorani menüüga.

3. Klient valib menüüst toidud ja joogid ning maksab.

4. Tellimus liigub kööki ja teenindajatele.

5. Köök hakkab sööki valmistama ning teenindaja saab viia lauda joogid.

Fudy Dine-in Order & Pay lahendust kasutavad juba esimesed Tallinna restoranid, nagu Brööder ja Tokumaru. Teenusega liituvad järgemööda järgmised söögikohad.

Tagasi üles