Uuenenud Viru keskus toob Eestisse seninägematud brändid

Kodu.postimees.ee
Copy
Viru keskus.
Viru keskus. Foto: Konstantin Sednev / Postimees

Maikuus põhjalikku uuenduskuuri lõpetavas Viru keskuses avavad uksi brändipoed, mis seni ei olnud Eestis ega kogu Baltikumis kättesaadavad.

«Keskuse uuendamisel võtsime eesmärgi tuua meie tarbijani uusi, põnevaid ning Eesti turule oodatud brände. Lisaks olid fookuses meie seniste tugevate kaubamärkide kontseptsiooni uuendused eesmärgiga pakkuda kaasaegsemat ostukogemust. Kuigi lähikuudel on tulemas palju uudiseid uute brändide avatavate kaupluste kohta, soovitan soojalt uudistada juba avatud kaupluste kevadkollektsioone,» ütles Viru keskuse tegevjuht Gertti Kogermann.

Nii saab keskuses peagi tutvuda Skandinaavia minimalistliku ja kvaliteetse moebrändiga ARKET, uksed on juba avanud adidas Originals, Pinko, Under Armour, Guess by Marciano ja mitmed teised tarbijate poolt armastatud kauplused. Selle kõrval on paljud teised olemasolevad kauplused läbinud uuenduskuuri, pakkudes laiemat tootevalikut, uudseid proovimise ja testimise võimalusi ning tänapäevast poodlemise kogemust toetavat sisekujundust.

ARKET.
ARKET. Foto: Pressimaterjal

ARKETi kauplus on esimene terves Ida-Euroopas ning Tallinna tuuakse oma uusim poekontseptsioon, kus hakatakse pakkuma moekollektsioone naistele, meestele ja ka pisiperele. Väljapeetud stiilseid moetooteid hakkab täiendama kodusisustustoodete valik ning jätkusuutlikku tarbimist väärtustav kohvik, mida arendab Rootsi auhinnatud kokk Martin Berg. Kohviku eesmärk on innustada jätkusuutlikku tarbimist ja seega leidub menüüs nii parimate piirkondade orgaanilisi kohviube kui ka palju taimseid valikuid ning hooajalisi küpsetisi ja roogasid. Toreda üllatusena ootab kohviku külastajaid vaade vanalinnale.

«Jätkusuutlikkus on suund, mida hoiame nii keskuseüleselt kui ka poodide tasemel. Tänaseks on Viru keskus Baltikumi jätkusuutlikem kaubanduskeskus, mida kinnitab rahvusvaheliselt kõrgeim võimalik tunnustus, LEEDi plaatinatase. Kõiki tegevusi, mis puudutavad ressursside kokkuhoidu, me tunnustame ja arendame koostöös Eesti ja maailma parimate brändidega,» lisas Gertti Kogermann.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles