Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

OH ÕUDU McDonald's läks oma hitt-toodete kallale

Copy
McDonald'si eine. Pilt on illustreeriv.
McDonald'si eine. Pilt on illustreeriv. Foto: Patcharaporn Puttipon4289 / Shutterstock.com

McDonald's asus oma müügihitte muutma.

Kiirtoiduhiid koondas hiluti sadu kontoritöötajaid, parandamaks ettevõtte kasumlikkust. Järgmise sammuna on McDonald's läinud oma kahe hitt-toote kallale. Muudatus puudutab Big Maci ja topelt-juustuburgerit. Mõlemad muudetakse veelgi ahvatlemaks, mis peaks innustama kliente tihedamini restorani külastama, vahendab NY Post. 

«Leidsime, et väikesed muudatused, nagu protsesside kohandamine, saamaks veelgi kuumem ja sulavam juust ning parema küpsusastmega pihv, annavad kokku suure erinevuse, mis muudab meie hamburgerid maitsvamaks kui kunagi varem,» ütles McDonald'si kulinaarse innovatsiooni vanemdirektor Chad Schafer. 

Tagasi üles