DPD uuringu andmetel müüvad tooteid eri platvormidel lausa enam kui pooled regulaarsed e-ostlejad. Peamise inimeselt-inimesele-müügiplatvormide kasutamise põhjusena toodi esile kasutuna seisvatele asjadele uue elu andmine, mis toob ka kappi ruumi juurde. Ostjad näevad põhilise eelisena aga võimalust soetada tooteid odavamalt ning vähendada ületarbimist ja sellega koormust keskkonnale.
Kõige populaarsemad tooted leiavad Yaga platvormil uue kodu kõigest paari minutiga, mistõttu on oluline panustada kvaliteetse tootefoto tegemisse. Kvaliteetne foto mõjub ühest küljest ostjale atraktiivselt ning teisalt aitab ka luua usaldust, sest ostja saab enne ostu sooritamist tootest parema ülevaate. Aunapuu sõnul on riiete puhul populaarsemad kuulutused, kus rõivaese on näha seljas, sest nii saab ostja esemest parema aimduse.
Vaher-Vahteri sõnul on ideaalseks tootefotoks vaja puhast ja selget tausta ning rohket valgust. «Parimaks valguseks on üldjuhul päevavalgus. Kaamera võiks olla seadistatud portrait mode'i funktsioonile, mis udustab tausta ja toob toote rohkem fookusesse,» sõnas ta. Tema sõnul ongi ebakvaliteetne foto suurim viga, mida inimesed kuulutuse koostamisel teevad. «Sul võib olla väga hea ja ilus toode, kuid kui pildikvaliteet, valgus ja asukoht on kehv, ei pruugi see foto sinu toodet ostma kutsuda,» sõnas ta.
Oluline on õiglane hinnastamine
Vähem tähtis ei ole ka müügikuulutuse kirjeldus ja toote õiglane hinnastamine. «Toote kirjeldus võiks edasi anda olulisima info müüdava toote kohta. Vahel on hea juurde lisada ka hind, millega toode on soetatud või mis hinnaga see võib hetkel uuena poeletil saadaval olla. See annab ka ostjale ülevaate, mis on toote tegelik väärtus kaubanduses,» sõnas Vaher-Vahter.
Veel üks nipp on üle vaadata, mis hinnavahemikus teised inimesed sarnaseid tooteid platvormil müüvad, et enda pakutav toode oleks konkurentsivõimeline. «Tasub ka meeles pidada, et teise ringi kauba puhul on ootus jaehinnast oluliselt madalamale hinnale,» kirjeldab Aunapuu.