Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

KÕVA SÕNA Hollywoodi legend lõi käed Lidli tööriistade brändiga

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Pexels / CC0 Licence

Augusti lõpus alustas Hollywoodi legend kampaaniat koostöös Lidli Parkside kaubamärgiga, motiveerides asju ise tegema.

Arnold Schwarzenegger on Parkside kaubamärgi uus nägu, seisab Lidli pressiteates. Sõnadega «Tee seda ise!» innustab ta teles ja sotsiaalmeedias teisi, jagades Parkside'i reklaamis oma edu saladusi. 

Kaubamärk on eelkõige suunatud neile, kellele meeldib remontida, ehitada ja aias töötada – lihtsalt kääri oma käised üles. 

Loe ka: Kas tõesti? Lidlis võib nüüd saada kaupu ka 1 sendi eest

Arnold Schwarzeneggerile pole tööriistad võõrad. Ta on varem töötanud müürsepa ja ehitajana. See on veel üks põhjus, miks koostöö Parkside’iga on näitleja jaoks täielik õnnestumine. Nagu Schwarzenegger ise rõhutab: «Tee seda ise – see on täpselt minu suhtumine! Sa pead endasse uskuma.»

Märksõnad

Tagasi üles