LÕUNAPAKKUMISTE ERI Saa teada, mida rahvas lõunaks sööb!

Kristina Kostap
, kodu.postimees.ee tegevtoimetaja
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Wolt avaldab, millist toitu ja toiduaineid Baltikumi tööandjad oma töötajatele kõige sagedamini lõunaks tellivad.

Wolt for Work teenuse kaudu kogutud andmete kohaselt erinevad Baltikumi lõunasöögiharjumused märkimisväärselt. Kui Leedus tellitakse Wolt for Work teenuse kaudu lõunaks valdavalt kebabi ja kiievikotletti, Lätis peekonipirukaid ja erinevate kohtade päevapraade, siis Eestis on esikohal erinevad päevasupid ja piim. Kõiki Baltikume riike ühendab aga üks puuvili, milleks on banaan. Wolti Baltikumi ajutise juhi Mantas Lomsargise sõnul on see olnud tellimuste esikolmikus juba aastaid.

Eelmisel aastal küsitles Wolti emafirma DoorDash enam kui 2000 töötajat erinevatest tööstusharudest, et uurida, kuidas tööandjad saavad luua mõnusa töökultuuri, olenemata sellest, kas tööd tehakse kontoris või distantsilt. Rohkem kui pooled (61 protsenti) vastanutest usuvad, et ühised lõunad julgustavad kolleege rääkima omavahel ka tööga mitteseonduvatel teemadel, samas 60 protsenti väidab, et see aitab neil õppida oma kolleege tundma igapäevasemas keskkonnas.

«Ettevõtted panevad üha enam rõhku töötajate motiveerimisele ja tihedamale koostööle. Lõunasöök on iseenesest igapäevane tegevus, mis on enamasti mitteametlik ja toetab kolleegide vaheliste sidemete loomist. DoorDashi uuringu tulemused kinnitavad, et tööandja poolt pakutav lõuna on töötajate jaoks oluline motivaator, et rohkem kontoris käia. Küsitletud töötajad märkisid, et peamiseks motivatsiooniks kohapeal kontoris töötamiseks on aja veetmine kolleegidega (45 protsenti), ettevõtte poolt pakutavad lõunad (38 protsenti) ja ettevõtte poolt kaetud sõidukulud (42 protsenti),» selgitab Lomsargis.

Printify personalijuht Henri Lempu nõustub, et ka nende Tallinna kontoris kollektiivis on lõunasöögi ja suupistete tellimine viis oma meeskonnale lisamotivatsiooni andmiseks. «See on lihtne tegevus, millega panustada inimeste heaolusse ja samas tõstab meie kui tööandja mainet. Kõrvaltvaatajana on meil hea meel näha, et üha rohkem ettevõtteid Eestis on töötajatele lõunate tellimise ka enda töökultuuri võtnud, et hoolitseda oma inimeste eest,» nendib Lempu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles