Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

OLE VALMIS Prisma võtab varguste kasvu tõttu kasutusele uue turvalahenduse (1)

Prisma kauplus. Pilt on illustreeriv.
Prisma kauplus. Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Sikupilli Prisma iseteenindusalast väljumiseks tuleb edaspidi ostutšekki kasutada. Muudatus puudutab praegu vaid Sikupilli Prismat.

Praegune keeruline olukord on toonud kaasa poodides varguste kasvu. Selleks, et varguskatseid veelgi efektiivsemalt tuvastada, juurutab Prisma uut turvalahendust. Alates 17. jaanuarist tuleb Sikupilli Prisma iseteenindusalast väljumiseks kõikidel klientidel skannida oma ostutšeki all olev triipkood turvavärava vasakul pool ning seejärel avanevad turvaväravad. Turvamees sekkub täiendavaks kontrolliks juhul, kui süsteem selleks märku annab, seisab Prisma teates.

«Viimaste aastatega on varguste arv Prisma iseteeninduskassades märgatavalt tõusnud ning meie turvatöötajad tabavad nädalas kümneid inimesi, kes proovivad kauplusest väljuda toodetega, mille eest nad pole tasunud,» ütleb Prisma turvajuht Alar Olup, lisades, et Prismasse on endiselt oodatud kõik kliendid, kes soovivad lihtsalt tooteid uudistada ja hindu võrrelda.

«Iseteenindusalast saab väljuda ka midagi ostmata, kuid sellisel juhul avab ala juures asuvad turvaväravad kaupluse töötaja,» lisab Olup.

Toidukauplused üle maailma otsivad varguste vähendamiseks erinevaid lahendusi, mis ei segaks klientide ostukogemust ega pikendaks ostujärjekordi. Kõnealune turvameede on juba Prisma Soome emafirmas kasutusel ning praegusele olukorrale lahenduste leidmiseks katsetatakse seda nüüd ka Sikupilli Prismas.

Märksõnad

Tagasi üles