VÕLTSREKLAAM Burger King hoiatab sotsiaalmeedias leviva petuskeemi eest

Kristina Kostap
, Postimees Kodu vastutav toimetaja
Copy
Lõunakeskuse Burger King.
Lõunakeskuse Burger King. Foto: Kristjan Teedema / POSTIMEES GRUPP

Burger King hoiatab kliente sotsiaalmeedias leviva valereklaami eest.

Sotsiaalmeediaplatvormide Facebooki ja Instagrami kasutajateni on viimasel ajal üha sagedamini jõudmas sotsiaalmeedia varikontode alt levitatavad ahvatlevalt soodsad pakkumised, mis lubavad kõigest paari euro eest Burger Kingi kiirtoiduketi suuri einepakkumisi.

Klikkides võltsitud reklaamile, palutakse kliendil lisada oma isikuandmed ja deebet- või krediitkaardi andmed ning peale makse teostamist lubatakse toit toimetada kliendini. Toit jääb tellijal paraku saamata ning kontolt võetakse ka lubatust suurem summa maha.

Globaalne kiirtoidukett Burger King on olukorrast teavitanud oma kliente ettevõtte sotsiaalmeediakanalites, paludes taoline võltsreklaamsisu blokeerida ja sotsiaalmeediaplatvormi libakonto raporteerida, kuid petupakkumiste probleem sotsiaalmeedias on endiselt levimas.

«Burger Kingi populaarseid eineid ja teisi roogi saab tellida ainult meie restoranidest kohapeal, meie ametlikust Burger Kingi äpist, ning meie partnerite, toidukullerfirmade Wolt ja Bolt veebirakenduste kaudu. Muudel juhtudel on tegemist pahatahtlike petturitega ning palume selliste võltsreklaami pakkumistega sotsiaalmeedias mitte kaasa minna, libareklaam raporteerida ja blokeerida ning pettuse ohvritel teavitada politseid,» ütles Burger Kingi Baltikumi ärijuht Laura Maarand.

«Meie head kliendid on väga oodatud meie pakkumistest lahkesti osa saama meie restoranides või tellides meie ametlike koostööpartnerite rakenduste kaudu – ainult niiviisi toimides võib olla kindel, et maitsev eine ka tellijani jõuab,» lisas Maarand.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles