Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

KÕVA SÕNA Saaremaal toodetud kohuke kandideerib rahvusvahelisele auhinnale

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Ajakiri European Supermarket Magazine annab igal aastal välja Euroopa omamärgitoodete auhinna kõige uuenduslikumatele omamärgitoodetele siinsetes jaekettides. Lõppvooru jõudis ka üks kodukootud maius. 

Finalistide hulka jõudsid tänavu Rimi «I love Eco» mahe tume šokolaad soolakaramelliga ning Rimi «Free From» laktoosivaba vaniljekohuke. Viimast toodetakse Saaremaal.

Rimi Eesti ostujuhi Marilin Jürissoni sõnul tuli kauplusekett omamärgitoodetega välja juba 20 aastat tagasi. «Oleme teinud väga palju tööd selle nimel, et meie omamärgitooted oleksid hea kvaliteediga ja taskukohased. Meil on äärmiselt hea meel, et seda märgatakse ka Euroopa tasemel, kus võistleme oma ala parimatega,» märkis Jürisson.

Rimi tooted.
Rimi tooted. Foto: Rimi

Tema sõnul alustati aastakümneid tagasi põhitoiduainetega ning valikus olid ka mõned tarbeesemed. «Aeg on aga edasi läinud, samuti on muutunud inimeste harjumused. Näiteks eelistab üha suurem hulk kliente taimseid tooteid, aga ka gluteeni- ja laktoosivabasid toite. Seetõttu oleme omamärgitooteid nii arendanud, et igaüks leiaks endale midagi sobivat. Meil on eriti hea meel, et üheks finalistiks valiti Rimi laktoosivaba kohuke, mis on toodetud Saaremaal.»

Kokku esitati konkursile 68 erinevat toodet 17 kategoorias. Võitjad selguvad juba märtsikuus. Finalistide hindamine toimus eelmise aasta novembris Dublinis, kus jaemüügi- ja kulinaariaekspertidest koosnenud žürii hindas iga toodet kolme põhikriteeriumi järgi: maitse, uuenduslikkus ja esitusviis. Samuti vaadati toodete jätkusuutlikkust.

«Tänavune finalistide grupp oli üks tugevamaid, mida oleme seni näinud, peegeldades toidukaupade jaemüügis toimuva innovatsiooni kõrget taset,» ütles ajakirja European Supermarket Magazine’i toimetaja Stephen Wynne-Jones.

Märksõnad

Tagasi üles