Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Vii märjuke uuele tasemele: disainistuudio valmistas klaasi, mis avaldab õlle saladuslikud maitsed

Copy
Nendo kurvikas õlleklaas.
Nendo kurvikas õlleklaas. Foto: Okazaki Tsunehiko/Nendo/Cover Images/Scanpix

Disainistuudio Nendo on loonud Jaapani vanimale õllebrändile Sapporo'le klaasi, mille viltune profiil parandab märjukese maitset.

Klaasi esi- ja tagaküljed on sirged, samal ajal kui vasak külg kõverdub sissepoole ja parem väljapoole, luues asümmeetrilise silueti. Nendo kujundas selle «täiuslikuks» õlleklaasiks, et täiustada Sapporo põhitoote maitset, mis lasti turule 1977. aastal ja tuntakse nimega Kubo Lable.

«Kubo Label on tuntud oma mitme erineva maitseprofiili poolest. Õlle külluse ja aroomi maksimeerimiseks disainiti kolme erineva suutundega klaas,» teatas õlletootja.

Tagasi üles