Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

UURING Klienditeenindajad tunnevad, et neisse suhtutakse üha halvemini

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Eesti klienditeeninduse olukord on viimase kolme aasta jooksul halvenenud, selgus uuringufirma Norstat poolt läbi viidud uuringust. Kolmandik teenindajatest tunneb, et nende töö ei ole klientide ja ühiskonna poolt väärtustatud ning lausa 39 protsenti tajub klientide suhtumise halvenemist.

Norstat uuris kolmandat aastat järjest 300 klienditeenindajalt hulgi- ja jaekaubanduse, majutuse ja toitlustuse, meelelahutuse ning info ja side valdkonnast, milline on nende rahulolu oma tööga ning kuidas on nende hoiakud ja ootused ajas muutunud.

Uuringust selgus, et kuigi klienditeenindaja tööd peetakse enamasti meeldivaks, on märkimisväärselt tõusnud teenindajate osakaal, kelle jaoks on tegemist sundvaliku ehk ainsa töövõimalusega. Kui 2022. aastal tunnetas sundseisu vaid 12 protsenti teenindajatest, siis tänavu tõusis see näitaja lausa 25 protsendi peale. «Samuti on kahe aastaga märkimisväärselt ehk kaheksa protsenti vähenenud inimeste hulk, kes näevad, et klienditeenindus on nende töö terveks eluks,» kommenteeris Tele2 teenindusguru Liis Jäger.

Tagasi üles