Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

TARK TEADA Kaval taktika, millega restoranid meelitavad sind rohkem maksma

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Restoranide salakaval taktika põhineb lihtsal psühholoogisel teguril.

Inimese mällu salvestuvad enamjaolt asjad ja detailid, mis on paigatud loetelu algusesse või lõppu. Nimekirja esimesi punkte töötleb ja salvestab pikaajaline mälu ning nimekirja lõpus olevad detailid salvestuvad meie lühiajalisse mällu, kirjutab Daily Meal.

Kuid kuna meie aju töötleb sarja või kogu jaotist, unustab see tihtipeale keskele jäävad detailid ning jätab need järjestamata. Seda anomaaliat kasutavad ära paljud restoranid, sättides kõige kallimad road kas menüü ette- või tagaotsa. 

Märksõnad

Tagasi üles