Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

KUI KAVAL! Väike kohvikuäri sai kliendilt laastava arvustuse, kuid pööras selle enda kasuks: meil pole kunagi nii palju kliente olnud! (1)

Copy
Pilt on illustratiivne.
Pilt on illustratiivne. Foto: Ground Picture / Shutterstock

Tänapäeval on veebiarvustustel ülioluline roll – tihtipeale osutub järgmise söögikoha või majutuskoha valimisel määravaks teguriks just see, mida keegi on nende kohta internetis kirjutanud. Suurbritannias Georges Parade'is asuv kohvik K Teas Cakes sai kliendilt arvustuse, mis nimetas neid maailma halvimaks kohaks, kohvikul endal oli aga väga kaval vastulöök anda. 

Trip Advisori kasutaja Ian T postitas K Teas Cakes kohviku kohta arvustuse, milles väljendas nördimust oma kogemuse üle: väidetavalt pidi ta toitu tavapärasest kauem ootama. Lisaks olevat tema tellitud panini olnud liiga lapik ja maitsenud kohutavalt ning tagatipuks tehtud veel vana leivaga. 

Selle peale andis aga Caty Jones, K Teas Cakesi omanik halvustavale arvustusele omas lõbusas stiilis vastulöögi, luues sildi, mis kutsub inimesi proovima halvimat kohta eales, mida leida võid.

Märksõnad

Tagasi üles