Eesti poeketi uus äpp asendab kliendikaarti ja ostupulti

Kodu.postimees.ee
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Coopi poekett võttis kasutusele uue mobiilirakenduse, millega saab kõigis 320 kaupluses kasutada digitaalset kliendikaarti. Coopi 104 kaupluses, kus on kasutusel ostupuldid, on oma telefoni võimalik kasutada ka ostupuldina.

«Viime kliendikogemuse täiesti uuele tasemele, mida täiendab juuni algul turule toodud personaalsete pakkumiste programm,» ütles Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri.

«Kliendiuuringutest paistab kõige rohkem silma tarbijate soov digitaalse kliendikaardi järele, kuna plastikut ei taheta enam kaasas kanda. Teiseks just personaalsete pakkumiste vajadus. Oleme klientide kaks suurimat soovi nüüd lahendanud.»

Kui klient laeb oma telefoni Coop Eesti rakenduse, siis enda tuvastamisel seotakse äpp automaatselt tema senise kliendikontoga. Kui kasutaja ei ole veel Coopi klient, siis äpi allalaadimisel ja sisselogimisel luuakse talle digitaalne kliendikaart automaatselt, millega saab Coopi kõiki soodustusi ja ka personaalseid pakkumisi.

Kliendikaardi registreerimiseks äpiga tuleb skaneerida QR-kood kaupluse kassas asuvalt kleebiselt või iseteeninduskassa ekraanilt. Coop Eesti nime kandva rakenduse leiab, kui trükkida äpi poes otsingusse «Coop Eesti». Rakendus on allalaetav AppStore’ist ja GooglePlayst.

«Tegemist on rakenduse esimese baasversiooniga, millega saab registreerida Coopi digitaalset kliendikaarti, vaadata ostude ajalugu ja e-tšekke, teha makseid otse äpist ning nendes kauplustes, kus on ostupuldid, kasutada telefoni kauba skaneerimiseks. Tulevikus lisame veel olulisi täiendusi, mis teeb äpi klientide jaoks aina atraktiivsemaks. Üks kindel arendus lähiajal saab olema personaalsete pakkumiste vaatamine ja vahetamine äpi kaudu,» lisas Pajuri. Juuni algul tõi Coop turule Eesti mahukaima ja ainulaadseima personaalsete soodustuste programmi, kus igal ostjal on endal võimalik valida, millistele kaupadele soovib Coopi toidupoes soodushinda.

Tagasi üles