Päevatoimetaja:
Kristina Kostap
Saada vihje

Wolt pakub uut paindlikku lahendust (2)

Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Esimese platvormina Baltikumis pakub Wolt võimalust tellida korraga kahest erinevast kohast ühe kojuveotasu eest. Uus funktsioon annab tarbijatele suurema paindlikkuse ja mugavuse oma tellimuste tegemisel. Topelttellimus muutub Eesti kliendibaasile kättesaadavaks järk-järgult.

«Soovime olla justkui kaubanduskeskus telefonis, kust on ühe korraga võimalik teha kõik vajalikud ostud. Uus funktsioon on järjekordne samm selles suunas,» sõnab Wolti Baltikumi juht Mantas Lomsargis.

«Kliendid on pikalt soovinud võimalust tellida ühel ajal mitmest erinevast kohast. Kliendikeskse ettevõttena hindame tagasisidet väga ja toetume sellele ka arendustegevuses. Nüüd ongi Wolt Baltikumis esimene, kes topelttellimuse võimalust pakub,» lisab Lomsargis.

Topelttellimuse funktsioon, kus ühe kojuveotasu eest saab korraga tellida kahest erinevast toidukohast, tuleb abiks olukordades, kus samal ajal isutab mitme erineva toidu järele või on seltskonna eelistused seinast seina.

Kuidas topelttellimus toimib?

Klient sooritab oma esimese tellimuse tavapäraselt. Pärast tasumist ilmub ekraani allossa nupp «Telli rohkem vähema eest», millele vajutades kuvab Wolt lähedal asuvaid poode või restorane. Sealsest valikust saab 10 minuti jooksul teha teise tellimuse ja ühildada selle oma esialgse ostuga. Topelttellimuse korral rakendub ühekordne kojuveotasu ning teisel tellimusel puudub minimaalne ostusumma. Wolti kullerpartneritel on võimalus mõlemad tellimused vastu võtta ja kliendile kohale toimetada, suurendades kombineeritud tellimuse pealt ka enda sissetulekut.

Topelttellimuse funktsiooni piloteeriti Soome pealinnas Helsingis ja seda hakatakse peagi kasutama ka teistes linnades, kus Wolt tegutseb. Eestis lansseeriti topelttellimus 17. juunil ning muutub lähitulevikus kättesaadavaks kogu kohalikule kliendibaasile.

Tagasi üles