Eesti vanim leivaküpsetaja Leibur on astumas uue sammu toidutööstuses ning vahetab senised pakendid uute vastu välja. Eesti tarbijatele tuttavad lemmiktooted saavad ühise pakendidisaini ja toovad veelgi paremini esile ajaloolise logo. Samuti on pakendid väiksema keskkonna jalajäljega.
PAREMA HOMSE NIMEL ⟩ Eesti vanim leivaküpsetaja teeb suure brändiuuenduse
«Soovime teha tarbija valikuid lihtsamaks ning muuta end poelettidel veelgi nähtavamaks, ühine pakendidisain seob meie tootesarja terviklikuks ning annab Leiburile värske hingamise,» tõdes Leiburi turundusjuht Kristel Remmel.
Brändiuuenduse puhul oli oluliseks võtmesõnaks jätkusuutlikkus. Leiburi uued pakendid on väiksemad, vähema värviga ning valmistatud kilest, mis on paremini käideldav. Kasutatakse vähem pakendimaterjali ja kilet. Samuti on tootepakenditel trükitud pinda maksimaalselt 50 protsenti ning kasutatakse vaid kuni nelja trükivärvi.
«Leibur on pika ajalooga kohalik leivatootja, oleme leivatööstuses julgelt suunanäitajaks ning uueneme pidevalt. Käsikäes brändi- ja pakendiuuendusega esitleme uusi tooteid, näiteks jõudis aprillikuus lettidele värvilistes pakendites noortele suunatud Flaffi. Asendame enda toodetes aina enam nisu kaeraga ning jälgime tarbijate eelistusi ja muutuseid,» sõnas Remmel.
Esimese uuenduse saab Leiburi Ruksi perekond, mis koosneb kolmest pätsileivast ja kolmest vormileivast. Lisaks sellele asendatakse Ruksi tootesarjas tavaline sool jodeeritud soolaga. Uuendatud pakendid jõuavad poelettidele juuli keskpaigas.