Soome Lidl teatab, et eemaldab eksperimendi korras taimetoidu riiulid kuuest erinevast kauplusest.
MIDA ARVATA? ⟩ Meilgi armastatud poekett katsetab uut lähenemist
Põhjuseks on soov uurida, kas taimsed tooted müüvad paremini, kui need on poes teiste toodete hulgas ilma eraldi riiuli ja vegan-sildita, kirjutab Iltalehti. Seda, kas kõnealune eksperiment ka meile jõuab, näitab vaid aeg.
«Meie kliendid, kes soetavad aktiivselt taimetooteid, leiavad oma tooted hõlpsasti taimetoidu riiulilt, kuid paljud on harjunud oma tavapärasel poekäigul taimetoidu riiulist mööda minema ja ei tule seetõttu näiteks uusi taimetoidu tooteid proovima. Nüüd tahame katsetada, kas taimepõhised tooted jõuavad paremini ka nende tarbijateni, kes tavaliselt ei käi veganitoodete riiulit uudistamas,» ütleb Soome Lidli sortimendi ja jätkusuutlikkuse juht Laura Kvissberg.
Katse kestab kümme nädalat. Lidl ütleb pressiteates, et erinevatel riiulite paigutustel võib olla üllatav mõju müügile. Lidli eesmärk on panna kliendid ostma rohkem taimseid tooteid. Kett tahab kahekordistada taimse valgu müügi osakaalu 20 protsendini.
Jätkusuutlikkuse juht Laura Kvissberg toob näitena riiuli, kus lihapallide kõrval võib leida samamoodi kasutatavaid taimsed kukleid või falafelisuppi.