Starbucks, tuntud kui kohvigurmaanide lemmikpaik, seisab nüüd silmitsi tõsise väljakutsega. See ei ole enam kohvikute lipulaev, kus klientide sõnul on hinna ja kvaliteedi suhe omavahel tasakaalust väljas. Vähenevate müüginumbrite ja klientide rahulolematuse tõttu on ettevõte valinud endale uue juhi, kelleks on toitlustusettevõtte Chipotle'i juht Brian Niccole. Ka tema kavatsused tuua ettevõte tagasi tõusutrendi on kahtlusi tekitav.
Tellijale
RAHULOLEMATUD KLIENDID ⟩ Kuulsa kohvifirma tulevik ripub juuksekarva otsas
Kuigi Wall Street eksperdid kiidavad Niccoli saavutusi, kahtlustatakse siiski, kas ta saab hakkama uue ametikohaga. «Chipotle’i töötajad näivad alati pahased, ja neil pole kunagi piisavalt inimesi tööl,» kommenteerib üks Starbucksis ligi 20 aastat töötanud barista. Tema sõnul on ühtlasi ka Starbucks hakanud minema mööda allamäge juba alates 2017. aastast.