Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

RAHULOLEMATUD KLIENDID Kuulsa kohvifirma tulevik ripub juuksekarva otsas

Copy
Foto: Shutterstock

Starbucks, tuntud kui kohvigurmaanide lemmikpaik, seisab nüüd silmitsi tõsise väljakutsega. See ei ole enam kohvikute lipulaev, kus klientide sõnul on hinna ja kvaliteedi suhe omavahel tasakaalust väljas. Vähenevate müüginumbrite ja klientide rahulolematuse tõttu on ettevõte valinud endale uue juhi, kelleks on toitlustusettevõtte Chipotle'i juht Brian Niccole. Ka tema kavatsused tuua ettevõte tagasi tõusutrendi on kahtlusi tekitav. 

Kuigi Wall Street eksperdid kiidavad Niccoli saavutusi, kahtlustatakse siiski, kas ta saab hakkama uue ametikohaga. «Chipotle’i töötajad näivad alati pahased, ja neil pole kunagi piisavalt inimesi tööl,» kommenteerib üks Starbucksis ligi 20 aastat töötanud barista. Tema sõnul on ühtlasi ka Starbucks hakanud minema mööda allamäge juba alates 2017. aastast. 

Ka teised Starbucksi töötajad kurdavad, et kaupluses on vähe personali, kuid rohkelt tööülesandeid. «See oli kunagi koht, kus inimesed töötasid pikki aastaid või kuni pensionini,» räägib anonüümseks jääda sooviv Starbucksi töötaja. 

Tagasi üles