Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Maailmakuulus supitootja muudab nime: käime ajaga kaasas

Copy
Campbelli supikonservid.
Campbelli supikonservid. Foto: calimedia / Shutterstock.com

155-aastane Campbell Soup Company kavatseb oma ettevõtte nimest kaotada sõna soup ehk supp. Põhjus on lihtne – ettevõtte alla kuulub hulk teisi brände, mil pole supiga mingit pistmist.

Lisaks Andy Warholi kuulsaks tehtud suppidele omab Campbell ka selliseid brände nagu Goldfish, Snyder's of Hanover, Cape Cod ja Pepperidge Farm. Campbell ostis hiljuti ka Sovos Brandsi, mis on selliste populaarsete Itaalia toidubrändide nagu Rao kastmed tootja.

«See väike, kuid oluline muudatus säilitab ettevõtte kuulsa nime ja maine, mis on loodud 155 aasta jooksul, peegeldades samal ajal paremini ettevõtte portfelli,» ütles Campbelli tegevjuht Mark Clouse teisipäeval tehtud avalduses, rõhutades, et Campbell peab ajaga kaasas käima. Nimemuutus vajab aktsionäride heakskiitu novembris toimuval ettevõtte korralisel koosolekul.

Märksõnad

Tagasi üles