Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

EMILY EESTIS Lidlis on esmaspäevast müügil hittseriaali «Emily in Paris» eritooted

Copy
Kaader seriaalist «Emily in Paris».
Kaader seriaalist «Emily in Paris». Foto: Pressimaterjal

Prantsuse teemanädala raames on esmaspäevast kõigis Lidli kauplustes müügil piiratud koguses populaarse Netflixi seriaali «Emily in Paris» eritooted.

«Lidl panustab üha rohkem isikupärastesse rahvusvahelistesse koostööprojektidesse, mis seovad erinevaid kultuuri- ja gurmee traditsioone kogu maailmast,» kommenteerib Lidl Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Seppel lisades, et koostööd menukate brändide ja sarjadega on hea viis kutsumaks üles proovima uusi maitseid ning rikastama oma toiduelamusi.

Esmaspäevast leiab Lidli lettidelt «Emily in Paris» kaubamärgi all erinevaid prantsuse köögi klassikuid soolastest suupistetest kuni marjaste tartlettide ja šokolaadi laavakoogini. Makroonisõpradele on müügil küpsetussegu, millega saab igaüks kodus prantsuse köögi kõige menukamat küpsetist valmistada.

Rahvusvaheline koostöö kuulsustega pole esmakordne, alles möödunud aastal osales legendaarne Arnold Schwarzenegger tööriistabrändi Parkside turunduskampaanias ning varem on näiteks supermodell Heidi Klum disaininud Lidli jaoks rõivakollektsiooni.

Tagasi üles