Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Südantlõhestav põhjus, miks Claudia Schiffer pani oma uue lauanõude kollektsioonile nimeks Gudrun

Copy

Kõik head asjad tulevad kolmekaupa – ilmselt arvas seda ka Claudia Schiffer, kes tuli lagedale järjekorras kolmanda lauanõude kollektsiooniga. Nagu kahel esimesel korral, töötas ta taas kahe traditsioonilise Portugali ettevõttega – klaasi- ja portselanitootja Vista Alegre ja keraamikabrändi Bordallo Pinheiroga. Ainult et seekord pole fookuses liblika motiiv, vaid teemaks on hoopis sügis. Schiffer nimetas kollektsiooni oma varalahkunud ema järgi Gudruniks.

Intervjuus väljaandele AD Magazine ütleb Schiffer, et kollektsiooni disainides inspireerisid teda lapsepõlvemälestused – ja suurt rolli mängis ka tema kirg sügise vastu. 

Ta paljastab ka, miks otsustas kollektsioonile nime anda oma ema Gudruni järgi, kes suri 2020. aasta novembris. Nimi tähistab kõiki lapsepõlvemälestusi, mida ta seostab eluga maal. Vaadates oma toa aknast oravaid, kogudes ja maalides tammetõrusid, samal ajal kui ema sügislehti riisub, kuulates rähne ja uinudes lindude sirina saatel, rääkis Schiffer AD-le. 

Tagasi üles