Itaalia ikooniline köögitarvikute bränd De'Longhi, mis keskendub eelkõige kohvimasinatele, on tõusnud üheks maailma armastatuimaks kaubamärgiks. Selle aasta rekordilised müüginumbrid peegeldavad selgelt tarbijate usaldust De’Longhi kvaliteedi ja innovatsiooniliste toodete vastu. Kuidas on see ettevõttel õnnestunud?
Kas ka Sinu kodus on mõni De’Longhi toode?
Õliradikate tootjast maailma juhtivaks kohvimasinate brändiks
De'Longhi bränd sai alguse 1974. aastal, kui ettevõte hakkas tootma innovaatilisi õliradiaatoreid, mis pälvisid kiirelt laialdase populaarsuse. 1980. aastatel restruktureeriti ettevõte De'Longhi Grupiks ning ühtlasi laiendati tooteportfelli kodumasinate suunal. Aastal 1993 hakati tootma kohvimasinaid ning juba 2003. aastal jõudis turule esimene murranguline De'Longhi kohvimasin Magnifica. Sellest sai alguse De'Longhi tõus juhtivaks kohvimasinate brändiks kogu maailmas. 2007. aastaks saavutas bränd juhtpositsiooni selles turusegmendis. Nii, et kui ka Sinu köögis on mõni De'Longhi seade, saad nautida maailmatasemel kvaliteeti.
Tänasega jätkab ettevõte kiiret kasvu. 2020. aastal oli De'Longhi käive 2,35 miljardit eurot, 2023. aastal kasvas see 3,07 miljardi euroni, ning 2024. aasta esimese poole seisuga ulatus müügitulu juba 3,2 miljardi euroni, mis näitab varasemate aastatega võrreldes tugevat kasvu.
Jätkusuutlikkus kui ettevõtte põhifookus
Ettevõte avaldas oma esimese jätkusuutlikkuse raporti 2018. aastal ja on seadnud eesmärgiks olulised arengusuunad. Kohvitööstust varjutavad mitmed väljakutsed, millele bränd soovib keskenduda. De’Longhi jätkusuutlikkuse lähiaastate plaan keskendub kolmele peamisele valdkonnale: tooted, protsessid ja inimesed.
– Tooted: Eesmärk on suurendada ringmajanduse põhimõtteid, kasutades taaskasutatud materjale uutes ja uuendatud toodetes. Ettevõte plaanib 2027. aastaks kasutada vähemalt 30% ulatuses taaskasutatud plastikut kõigis toodetes ja viia läbi toote elutsükli analüüse, et hinnata toodete keskkonnamõju.
– Protsessid: Soovitakse suurendada taastuvenergia kasutust. 2025. aastaks planeeritakse kõik tehastes kasutatav elekter saada üksnes taastuvatest allikatest.
– Inimesed: Erilist tähelepanu pööratakse mitmekesisuse, võrdõiguslikkuse ja kaasatuse (Diversity, Equity, Inclusion) suurendamisele ning töö- ja eraelu tasakaalu toetamisele.
De'Longhi plaanib mitmed eesmärgid saavutada juba lähiaastatel, millest osa on tänaseks juba täidetud.
Oma klientidele alati olemas
Alates 2021. aastast on brändi esindajaks Hollywoodi näitleja Brad Pitt, kes on ühtlasi ka De'Longhi toodete igapäevane tarbija. Eelmise aasta sügisel käivitati suur reklaamikampaania, et tuua bränd eurooplastele veelgi lähemale. Kampaania „Perfetto,“ mis filmiti Prantsusmaal, kujutab Pitt'i nautimas oma tavapärast kohvirituaali, tuues samal ajal esile De’Longhi seadmete kvaliteeti ja tähenduslikkust. Brad Pitt soovis De'Longhiga koostööd teha, lähtudes oma kohvilembusest ning hinnates brändi uuendusmeelsust ja tehnoloogiat.
De'Longhi eesmärk on pakkuda oma klientidele parimaid lahendusi ja innustada neid kohvi nautima. Kampaania rõhutab, et kohv ei ole pelgalt jook, vaid oluline osa elu väärtuslikest hetkest. See on suurepärane võimalus võtta aeg iseendale!