Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

India ettevõtja toob Coca Colaga konkureerimiseks turule lehma uriini joogi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Gert D. Hankewitz
Copy
Lüpsilehm
Lüpsilehm Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

India lehmakaitserühmitus toob riigis turule lehma uriinist tehtud karastusjoogi, millega loodetakse konkurentsi pakkuda Coca Colale.


«Ärge muretsege, see ei haise uriini järele ja maitseb hästi,» sõnas joogitootja Om Prakash Briti ajalehele

The Times

. Prakashi sõnul saab joogi nimeks «Lehma vesi» ning sisaldab uriini kõrval ka taimi, mis peaksid tervisele kasulikud olema.

Rashtriya Swayamsevak Sangh-nimeline rühmitus, mis joogi valmistamise taga, toob selle turule, et võidelda Indiasse imporditavate kaupadega ning loodab, et selle müük edestab kunagi Coca Cola oma, olgugi, et USA korporatsioonide reklaamieelarved nende omast kordades suuremad on.

Joogi hind peaks tulema madal, kuid täpseid summasid ei tahtnud Prakash öelda, kuid lisas, et kavatsevad toodet ka eksportida.

Märksõnad

Tagasi üles