Päevatoimetaja:
Kristina Kostap
Saada vihje

Eesti tooted murravad end Jaapani turule: meie maitsed lähevad seal peale küll

Copy
Eesti delegatsioon Foodexi messil.
Eesti delegatsioon Foodexi messil. Foto: Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus

Sel nädalal toimub Tokyos mainekas toidu- ja joogimess Foodex, kus on koostöös Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutusega (EISA) oma tooteid eksponeerimas koguni 11 Eesti ettevõtet.

Tänavu juba 50. korda toimuvat Foodexi peetakse toidutööstuse väravaks Aasiasse, eelkõige Jaapanisse. Sealsel Eesti ühisstendil osaleb juba turule murdnud kui ka alles läbilööki otsivaid ettevõtteid. Tooteid, mida tutvustatakse, on seejuures väga erinevaid, alustades Eesti sumomaadleja Baruto pildiga Põhjala laagriõllest, lõpetades Hiiumaa astelpajumarjade, Junimperiumi džinni või DNA-testitud Artisan Honey meega.

Esimest korda on Foodexil kohal MySnack, kes soovib olulisi kontakte sõlmida, kohalikku turgu tundma õppida ja oma tervislikke snäkke tutvustada. «Näitame oma mitmeid tervislikke ja toitainerikkaid snäkke, muu hulgas krõbedaid hernesnäkke, puuviljabatoone ja vitamiinirikkaid kuivatatud puuvilju. Need tooted on loodud koostöös kohalike põllumeeste ja toiduteadlastega Vietnamist, Taist ja Itaaliast, et tagada kõrgeim kvaliteet ja erakordne maitse,» rääkis MySnacki turundaja Tatjana Jakovleva.

Tagasi üles