Päevatoimetaja:
Kristina Kostap
Saada vihje

SAADAVAL KA MEIL Rimi troopiline smuuti võitis maineka rahvusvahelise auhinna

Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Rimi tervislik omamärgitoode, troopiline chia-smuuti, pälvis Euroopa Private Label Awardi auhinna mittealkohoolsete jookide kategoorias. Tegemist on ühe enim müüdud smuutiga nii Lätis kui Leedus, mis alates märtsist on saadaval ka Rimi kauplustes Eestis. Lisaks saab osta sama sarja õuna-maasikasmuutit, millele peagi lisandub ka mango-avokaadomaitseline jook.

Rimi Eesti ostujuhi Marilin Jürissoni sõnul on tervislike mittealkohoolsete jookide populaarsus viimastel aastatel kasvanud. «Tarbija liigub vaikselt teadlikumate eluviiside suunas. Mitte ainult Eestis, vaid kogu Baltikumis otsivad inimesed üha enam maitsvaid, toitvaid ja tervislikke alternatiive magustatud jookidele. Seetõttu tegeleme meiegi pidevalt tootearendusega, et tuua turule taskukohaseid ja tervislikke valikuid, mis on eriti olulised majanduslikult keerulisematel aegadel,» märkis Jürisson. Tema hinnangul näitab smuutile osaks saanud tunnustus, et Rimi liigub õiges suunas, tuues turule innovaatilisi ja kvaliteetseid tooteid, mis vastavad klientide ootustele nii maitse, kvaliteedi kui ka hinna osas.

Rimi troopiline chia-smuuti.
Rimi troopiline chia-smuuti. Foto: Rimi

Majanduslikult keerulistes oludes otsivad pered aktiivselt säästmisvõimalusi. Omamärgitooted on selles kontekstis hea valik, sest need on kvaliteetsed ja taskukohasema hinnaga.

Hetkel on iga neljas Rimis müüdud toode omamärgitoode. Populaarsemad on piimatooted, küpsetised, leivad ja juustud. 2024. aasta müügihitiks kujunes näiteks Rimi Smart piim. Rimi omamärgitoodete portfellis on üle 20 erineva kaubamärgi, sealhulgas tuntud brändid nagu Rimi, Selection by Rimi, Rimi Smart ja Elu Maitseb Paremini, samuti hiljuti turule toodud lemmiklooma toidu brändid NutriBalance ja NutriBalance Selection.

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles