Skip to footer
Päevatoimetaja:
Kristina Kostap
Saada vihje

See on kõige ebaviisakam asi, mida restoranis teha – ja sa oled seda ilmselt teinud!

Pilt on illustreeriv.

Restoranis einestamine pole pelgalt toiduelamus – see on ka sotsiaalne kokkulepe, mille raames ootavad ka teenindajad klientidelt teatavat etiketi järgimist. Restorani­ etiketikonsultant Salar Sheik avaldab, milline kliendi tegevus on kelneri suhtes kõige ebaviisakam.

Sheiki sõnul on probleemiks tegevus, mis esmapilgul tundub täiesti süütuna. Mis see on? Erinevate soovide ja tellimuste ühekaupa esitamine. «Ühekaupa tellimine tähendab, et klient esitab oma soovid ükshaaval – kui kelner toob ühe asja, siis tuleb kohe uus soov,» selgitas Los Angeleses tegutsev etiketinõustaja Sheik väljaandele Fox News Digital. «Niimoodi lihtsalt jooksutad teenindajat. Palju parem on kõik soovid korraga esitada.»

Kas sul on kiire? Anna sellest kohe teada

Kommentaarid
Tagasi üles