/nginx/o/2025/06/04/16894385t1hc5f1.jpg)
Restoranis einestamine pole pelgalt toiduelamus – see on ka sotsiaalne kokkulepe, mille raames ootavad ka teenindajad klientidelt teatavat etiketi järgimist. Restorani etiketikonsultant Salar Sheik avaldab, milline kliendi tegevus on kelneri suhtes kõige ebaviisakam.
Sheiki sõnul on probleemiks tegevus, mis esmapilgul tundub täiesti süütuna. Mis see on? Erinevate soovide ja tellimuste ühekaupa esitamine. «Ühekaupa tellimine tähendab, et klient esitab oma soovid ükshaaval – kui kelner toob ühe asja, siis tuleb kohe uus soov,» selgitas Los Angeleses tegutsev etiketinõustaja Sheik väljaandele Fox News Digital. «Niimoodi lihtsalt jooksutad teenindajat. Palju parem on kõik soovid korraga esitada.»