Eesti inimesed eelistavad senisest rohkem osta toorest või osaliselt töödeldud toidukraami, et ise kodus kokata.
Hakkliha saadab ostumenu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Emori hiljuti tehtud uuring ning poekettide ostueelistuste vaatlused annavad märku, et mida hullemaks läheb majanduslik olukord, seda rohkem hakatakse ostma sellist toidukraami, millest saab koduköögis omal jõul vajalikus koguses toitu valmistada, kirjutas Äripäev.
Tootegruppide lõikes saadab ostumenu hakkliha - uuringu kohaselt on 45 protsenti eestimaalastest viimase kuu jooksul ostnud vähemalt korra hakkliha.
Selle suundumuse ära tabanud Rakvere Lihakombinaat soetas ka uue, senisest pea kolm korda tootlikuma hakkliha pakendamisliini, mis suudab portsukaupa valmis kaaluda, karpi pakkida ja etiketiga varustada senise 30 asemel 80 pakendit minutis.