Üks üsna noor ettevõte toodab Tallinnas naturaalsetest materjalidest mööblit ja sisustusaksessuaare, mis inspireeritud loodusest.
Mess Interjöör 2017: KAISSU eristub näotust masstoodangust
KAISSU on kolme inimese firma. Ettevõtte ideedegenereerija on Helen Leetsar, toodete inimestee jõudmise eest vastutab Martti Leetsar ja kõkide toodete meister ning Heleni paberi pandud ideedele reaalse kuju andja on Harri Oidekivi. KAISSU toodetega saab tutvuda 21.-23. aprillini toimuval sisustusmessil Interjöör 2017. Kuidas aga niisuguse ettevõtteni jõuti ja miks just säärane nimi?
«KAISSU sai alguse umbes aasta tagasi soovist teha päris oma asja. Luua oma bränd ja disainida ilusaid sisustustooteid. Kuna põhirõhk meie tegevuses on algusest peale olnud magamistoa sisustusel, siis tundus nimi KAISSU maailma kõige toredam ja õigem valik. Lihtne lugeda ja kirjutada, eestlastele armsa tundega nimi,» räägib Helen.
KAISSU on tema sõnul suunatud eelkõige kodusisustajale, kes ei rahuldu igava ja näotu masstoodanguga, kellele meeldib põhjamaine, lihtsa ja selge joonega disain. Konkurentidest eristabki Kaissu tooteid peamiselt nende disainikeel. «Pisut võib olla ka see, et me ei ole lihtsalt mööblitootja või sisustustekstiilide valmistaja. Brändi fookuses on magamistuba, kuhu loome tervikliku kollektsiooni - mööblist ja tekstiilidest,» ütleb Helen. Firma signatuurtooteks on voodid: klassikalised puitraamiga magamisasemed, millele on antud unikaalne nägu.
TUULe-nimelisest magamistoakollektsioonist on klientidele praegu kõige rohkem meeldinud voodi, öökapp ja kummut on tihedalt kannul. Kuid Heleni enda lemmik on hoopis kohe müügile jõudev beebivoodi. «Selles tillukeses magamisasemes kohtuvad kõik meie TUULe kollektsiooni parimad omadused - hea disain, kõrge funktsionaalsus, turvalisus, naturaalsus,» räägib ta.
Kui lähitulevik toob ettevõttele uue lastetoodete kollektsiooni ja stiilsed unemaskid, siis kaugemas tulevikus plaanitakse lisaks olemasolevale luua uusi erineva stiili ja vormiga kollektsioone ja KAISSU bränd laia maailma viia.