Maineka tootja uus kodukaupade kollektsioon on kindlasti mõeldud tähelepanu tõmbama ja seda eesmärki on see ka täitnud: inimesed märkasid ja on väga pahased.
Maineka ettevõtte ebaõnnestunud kodukaupade kollektsioon ärritab inimesi
Üle-eelmisest sajandist ehete ja aksessuaaride tootjana tuntud Tiffany on tulnud turule kodukaupade kollektsiooniga ja see on kahtlemata uuenduslik. Suisa niivõrd uuenduslik, et sihtgrupile ei meeldi pakutav kraam üldse, vahendab InStyle.
Kollektsiooni nimi on Everyday Objects - juba nimigi ütleb, et tegemist on toodetega, mida näeme oma kodudes ja eludes iga päev nagunii. Tiffany toodangut soetades tuleb kõige eest lihtsalt mitu korda rohkem maksta.
Näiteks saab endale soetada suure konservipurgi soetada 1500 euro eest. Jah, kuulsite õigesti: tavalist ubade või piimapulbri säilitamiseks mõeldud konservipurki meenutava topsiku eest saab nüüd maksta tuhat ja viissada eurot. Aga see on alles algus: lõngakera meenutav pall maksab 9000 eurot. Papptaldrikut meenutav hõbedast taldrik 950 eurot.
Sotsiaalmeedias on kollektsioon vallandanud tõelise tormi: inimesed viskavad esemete üle kas nalja või on tõsiselt pahased, et keegi midagi sellist toodab ja tarbijale maha müüa üritab.
«Muidugi, miks osta paarikümnesendine papist kohvitops, kui ma võin osta 100 euroga selle hõbedast alternatiivi,» kirjutab üks Twitteri kasutaja.
«See on vist kõige jaburam kollektsioon, mida ma kunagi näinud olen! Missugune inimene ostab endale koju hõbedast nõu, mis meenutab üks-ühele konservipurki?» imestab teine.
«Kas te teete nalja?! 9000 eurot hõbedast lõngakera eest?! MIDA ma sellise asjaga peale hakkan?» küsib kolmas.