Tõsiselt tervislik hommikueine – hirsipuder Kreeka pähklite ja marjadega

Kairi Oja
, Toiduportaali Maitsemeel toimetaja, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tervislikult toituda ei ole tegelikult sugugi teab-mis keeruline. Vaja on vaid veidikene süvememist.
Tervislikult toituda ei ole tegelikult sugugi teab-mis keeruline. Vaja on vaid veidikene süvememist. Foto: Pilt raamatust: „Tervislik toitumine“

Hiljaaegu lisandus meie kokanduskirjanduse loetellu üks lihtne ja selge raamatuke – «Tervislik toitumine». Ei ole vaja pikalt nuputada, et taibata – autorite Tagli Pitsi ning Kristin Salupuu motiiv on suunata meid kõiki lihtsate tõdemusteni tervislikust toitumisest. Maitsemeel jagab lugejaga ühte mõnusat ja mõistagi tervislikku hommikusöögi retsepti. 

Hirsipuder Kreeka pähklite ja marjadega

Vaja läheb:

• 70 g hirsitangu

• 150 ml piima

• 100 g marju (sobivad ka külmutatud marjad, näiteks vaarikad ja mustad sõstrad)

• 1 spl Kreeka pähkleid

• Magustamiseks 2 tl mett või suhkrut

Tee nõnda:

Pese hirss ja leota üleöö külmas vees (võib ka ära jätta, aga siis tuleks pesta hirssi mitu korda külma veega). Pane hirss külma vette, lase keema tõusta ja hauta tasasel tulel, kuni vesi on imendunud.

Seejärel lisa piim ja lase veel haududa. Serveeri marjade ja pähklitega ning maitsesta soovi korral mee või natukese suhkruga.

Pudru peal kasuta moosi asemel marju või puuvilju, sobivad ka külmutatud viljad.

Head isu!

Foto: Pilt raamatust: „Tervislik toitumine“
Tagasi üles