Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

IKEA alustas põnevat koostööd H&Mi, LEGO ja mitme teise maailmakuulsa kaubamärgiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Artikli foto
Foto: Shutterstock

IKEA alustas koostööd maailmakuulsate kaubamärkidega LEGO, adidas, H&M ning Byredo, et leida parimaid koduseid lahendusi nii uute jätkusuutlike materjalide, parema treeningukogemuse, mugavate ladustamislahenduste kui ruumiparfüümide loomiseks. 

IKEA kodusisustamise kogemuse ning globaalsete brändide teadlikkuse sidumise eesmärgiks on luua uusi ja praktilisi lahendusi väljakutsetele, millega inimesed iga päev silmitsi seisavad: alates segadusest, mille loovad lapsed LEGOga mängides, kuni väga globaalsete aspektideni nagu sõltuvus naftatööstusel põhinevast tekstiilitootmisest.

IKEA ja adidas – ole kodus samuti aktiivne

Paljude inimeste jaoks on keeruline leida aega treeninguks ja igaüks ei saa liituda spordiklubiga või ei oma piisavalt ruumi koduse jõusaali püstipanemiseks. Koos adidasega püüab IKEA leida uusi nutikaid lahendusi, mis võimaldavad inimestel, eriti väikelaste emadel, jääda aktiivseks ka kodust lahkumata  - kuidas kasutada piiratud ruumi kodus, kuidas vältida naabrite ja pereliikmete häirimist ning kuidas muuta treenimine lõbusaks, innustades ka lapsi osalema aktiivses liikumises olema.

Esimesi koostöös valminud tooteid esitletakse 2021. aastal.

IKEA ja LEGO – mängi oma lastega

Mängimine on oluline nii täiskasvanute kui ka laste heaolu jaoks. LEGO Grupp ja IKEA soovivad üheskoos leida lahendusi, mis stimuleerivad mängu terves kodus. Koostöö tulemusel loodetakse suurendada laste ja vanemate ühist mängimist, jättes piisavalt ruumi ka teistele igapäevastele kodustele kohustustele.

IKEA and LEGO koostöö tulemusel luuakse uusi klotside ladustamis – ja mänguvõimalusi, mis jõuavad müügile 2020. aastal.

IKEA ja H&M – puit puuvilla alternatiivina

IKEA-s armastatakse  puuvilla, kuid puuvillatootmine ei suuda tulevikus rahuldada maailma nõudlust puuvillakiudude järele, mistõttu on oluline mõelda juba praegu võimalikele alternatiividele. Vähendamaks sõltuvust puuvillast ja fossiilsetest kiududest ning suurendamaks alternatiivsete kiudude arengut, lõi IKEA koos H&M grupi ja innovaatori Lars Stigssoniga ühisettevõtte TreeToTextile. Ettevõtte eesmärgiks on töötada välja tselluloosil põhinev uus kiud, mida saab kasutada nii IKEA voodipesu, kardinate kui polsterduskangaste tootmisel. 

IKEA ja Byredo – nähtamatu disain

Lõhnad on kõikjal, isegi kui me neid ei näe. Kahjuks mõtleme liialt harva, millist rolli mängivad lõhnad meie elus ja mälestustes, mida nad tekitavad. IKEA koos aroomifirma Byredoga uurib nähtamatut disaini ja püüab leida võimalusi, kuidas lisada meie kodudesse lõhnu. Neil on kontseptsioon 13 lõhnast, mis jagunevad kolmeks - lilleline, puitunud ja värske. Kuna lõhnad mängivad kodudes olulist rolli, on oluline tagada kvaliteetsete ruumiparfüümide kättesaadavus taskukohase hinnaga. Ruumiparfüümi kollektsioon OSYNLIG jõuab turule 2020. aastal.

Märksõnad

Tagasi üles