Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Üllatavat tooni vannitoad võimaldavad kodu kiiremini ja kallimalt maha müüa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Foto: Shutterstock

Kodu müümisel on kujunduslikult olulised kaks ruumi: köök ja vannituba. Nende remont on kallis ja ostjad eelistavad, et need oleksid seisukorras, mis ümbertegemist ei vaja. Vannitubade puhul üllatab aga toon, mida ostjad armastavad.

Võiks arvata, et kindla peale minek on nii köögi kui vannitoa puhul valge värv ja üldjoontes on see tõesti tõsi. Aga vannitubade puhul eelistavad inimesed veel üht üsna üllatavat tooni, mille peale ise väga ei tulekski, vahendab Apartment Therapy.

Nimelt on viimastel aastatel väga hinda läinud hele- või kahvatusinised pesuruumid. Kinnisvaramaakler Luke Schrader ütleb, et põhjus võib peituda tõsiasjas, et inimesed armastavad kujundada oma pesuruume spaataoliseks ja kahvatusinine toon on see, mis paljudele rahuliku spaaõhkkonnaga seostub. 

Igal juhul on kindel see, et õrnsinine vannituba teenib ostuhuvilistelt reeglina kiidusõnu samamoodi nagu pretensioonitu valge. 

Libedale jääle minek on aga must või muudes tumedates toonides vannituba. See võib ostjale väga meeldida, aga täpselt sama suur on tõenäosus, et see ei lähe kohe mitte. Samuti jätab tume toon ruumist visuaalselt väiksema mulje. 

Tagasi üles