Skip to footer
Päevatoimetaja:
Kristina Kostap
Saada vihje

Lugeja küsib: millal ometi Eesti IKEA klienditeenindus normaalselt tööle hakkab? (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
IKEA näidistesaal ja väljastuspunkt Tallinnas.

Postimehe koduportaali poole on pöördunud mitmeid lugejaid, kes kurdavad, et IKEA klienditeenindus on kohutavalt aeglane ja probleemidele võibki lahendusi ootama jääda. Küsisime, milles asi.

Möödunud nädala jooksul laekus Kodustiilile mitu vihjet, milles kirjutati, et kui on vaja suhelda IKEA Eesti klienditeenindusega, ei kipu see kuidagi õnnestuma. Meilidele ei vasta keegi ja telefonikõned pannakse ootejärjekorda, mis võivad venida enam kui tunni aja pikkuseks. 

Olukorda kommenteerib IKEA Baltikumi kommunikatsioonijuht Renata Dante:

Kommentaarid (3)
Tagasi üles