ŠOKEERIV Burger King tõi turule juustusõbra unistuse, ent rahvas peab seda millekski muuks

Kodu.postimees.ee
Copy
Tartu Burger Kingi restoran. Pilt on illustreeriv.
Tartu Burger Kingi restoran. Pilt on illustreeriv. Foto: Kristjan Teedema/POSTIMEES GRUPP

Burger King teatab, et toob müügile vimkaga burgeri. Milles selle konks küll seisneda võiks?

Burger King avalikustas äsja uhiuue juustuburgeri, mis on täielikult juustust ning mille vahelt ei leia ka kõige suurema tahtmise korral liha. Kes aga soovib topeltburgerit, see võib lisatasu eest küsida burgile täiendavad 20 viilu Ameerika juustu. 

Isevärki burgeriga kaasneb veel üks konks. Nimelt seisab nende 9. juuli Facebooki teadaandes, et burger on hetkel saadaval vaid Tai turul, vahendab New York Post.

Real Cheese burgerit saatis sotsiaalmeedias suur menu, kui selgus, et burger paisatakse müüki kampaaniahinnaga 4,70 dollarit ehk 4,22 eurot. Huvilised tormasid tuhatnelja Burger Kingi kohvikutesse, et uuele sensatsioonile hambad sisse lüüa. 

Loe ka: FÄNNID NÖRDINUD 〉 Gordon Ramsay küsib burgeri eest kopsakat hinda

Selgus aga, et juustust pakatav burger ei ole juustusõbra unistus, hoopis õudusunenägu. Paljud burgerit proovinud kliendid märkisid, et ei suutnud seda lõpuni süüa. 

Lifestyle Asia ajakirjanik Eric E. Surbano ütles kahe ampsu järel, et kahest suutäiest piisas, enne kui ta selle prügikasti viskas. 

«See on jube... See on õudne. See ei ole tegelikult üldse üllatav, et see on halb on. See on sõna otseses mõttes hamburgeripüree, 20 viilu juustu ja hamburgeripüree. Kastmest pole jälgegi,» arvustas ta.

Surbano sõnul oli uudne burger kui šokk tema seedekulglale. Ajakirjanik leiab, et tegu on mõttetu kaloripommiga, mis on lisaks kõrgele rasvasisaldusele maitsetu ja igav. 

«Te nimetate seda tõeliseks juustuburgeriks. Minu silmis pole selles mitte midagi tõelist,» lajatab Surbanoi. Mees ei mõista, miks Burger King midagi taolist üldse müügile tõi. «Võib-olla on neil lihtsalt juustu ülejääk. Võib-olla nad lihtsalt vihkavad meid,» lisas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles