Päevatoimetaja:
Kristina Kostap

Vaata, mida peavad lugejad kõige tüütumaks kodukujundustrendiks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kodu.postimees.ee
Copy
Interjöör.
Interjöör. Foto: www.osta.ee

Palusime Postimehe koduportaali lugejatel hääletada, milline on nende hinnangul tüütuim kodukujundustrend. Esikoha pärast läks päris tihedaks rebimiseks.

Möödunud nädala lõpul laekunud lugejakirja juurde panime küsitluse, kus palusime lugejatel hääletada, mida nemad kõige tüütumaks sisustustrendiks peavad. Esikoht selgus üsna napilt.

Nimelt said peaaegu ühepalju hääli mõtteterad ja motivatsioonipostrid (236 häält ehk 35 protsenti vastanuist) ja euroalustest mööbel (228 häält ehk 34 protsenti vastanuist). 
Kolmandale kohale platseerus euroremont, kogudes 67 häält ehk kümme protsenti. 

Valged interjöörid kogusid 67 häält.
Suure lillemustriga tapeedid 31 häält.
Retromööbel 16 häält.
Punutud korvid panipaikadena 10 häält.
IKEA mööbel 9 häält.

Mõtteterade trendi kohta ütlesid nii mõnedki lugejad meie Facebooki lehel, et kui postril olev pilt pererahvale tõesti midagi tähendab ja oluline on, pole plakatil häda midagi. Tobedaks peetakse seda siis, kui plakateid riputatakse seintele üksnes seepärast, et nii on  moodne. «Info paljususe ajastul ehk tõesti väsitav ja oleks hea kui alternatiivina oleks müügil rohkem kunstiplakateid (kõik ei jaksa ju päris kunsti osta) ja kui tahad vaheldust, on lihtsam-odavam välja vahetada. Üks motiveeriv sildike muidugi ei sega kedagi,» kirjutab näiteks üks lugeja.

Kriitikat said mustvalged lastetoad, sest lapsed armastavat värve, kuid sellele vastukaaluks väideti jällegi, et tagasihoidlikes toonides toad mõjuvad lastele hästi ning rahustavalt. 

Negatiivsena mainiti ära veel FIBO-plokkide interjööris kasutamine ning tualetipoti ja vanni ühte ruumi kõrvuti paigutamine. 

Peamisena jäi aga siiski kõlama mõte, et kodu tuleb sisustada sedasi, et inimesel endal oleks seal mugav olla, trendid, moekus ja ajaga kaasaskäimine on teisejärgulised. 

Tagasi üles