„See, kuidas IKEA oma klientidesse suhtub ja nende huvid esiplaanile tõstab, on tõesti ainulaadne. IKEA jaoks on fookuses alati klient. Ostukogemus ei lõpe toote soetamisega – see jätkub ka pärast seda. Meie vahetus- ja tagastussüsteem on äärmiselt kliendisõbralik, paljude toodete garantiiaeg on väga pikk ja me pakume ka võimalust pikendada toodete eluiga, sest meie käest saab asendusosi,“ ütleb IKEA kliendisuhete juht Helen Lulla.
Toote garantii võib ulatuda 25 aastani
IKEA tootegarantii annab kliendile kindluse, et kui toode ei vasta tema ootustele, saab ta alati lahenduse saamiseks IKEA poole pöörduda. Ja IKEA jaoks on see veel üks võimalus näidata, et kõige olulisem on kliendi heaolu.
„Me usume oma toodete kvaliteeti ja vastupidavusse, kuid IKEA lähtub eelkõige kliendi huvidest,“ lausub Helen Lulla. „Garantii võimaldab kliendil meie poole pöörduda, kui toode garantiiaja jooksul meie antud lubadustele ei vasta. Garantiinõude esitamine on kliendi jaoks ka kiire, lihtne ja mugav,“ räägib H. Lulla.
Mõne toote garantiiaeg on tervelt 25 aastat – näiteks kehtib see METOD köögisüsteemi puhul. Enamiku kontoritoolide ning osa madratsite, riidekappide, vannitoamööbli, diivanite ja tugitoolide ning veel mitme toote garantiiaeg on 10 aastat. Peaaegu kõigile IKEA kodustele köögiseadmetele kehtib 5-aastane garantii.
„IKEA pakub taskukohaseid hindu, kuid ei tee kompromisse kvaliteedi osas. Meie kindel nõue oma ükskõik millise hinnatasemega toodetele on see, et need oleksid vastupidavad ja neid saaks kaua kasutada. See tagab, et inimesed saavad endale sissetuleku suurusest hoolimata lubada tooteid, mis kestavad aastaid,“ ütleb H. Lulla.